TAZZ Chestnut

5299,00
грн.
Легка платформа, фірмовий UGGbraid і бездоганна зручність — усе це в новій моделі Tazz II.
Вона зберігає легкість і комфорт, за які покупці полюбили Tazz. Верх виконаний із гладкої замші та доповнений м’якою овчиною, а підошва із цукрової тростини EVA з оновленою формою забезпечує легкий і природний рух.

  • Верх із замші
  • Декор UGGbraid зі 100% переробленого поліестеру, задня петелька
  • Підкладка з овчини 10 мм
  • Устілка з овчини 10 мм
  • Проміжна підошва EVA
  • Підошва із цукрової тростини EVA
  • Текстильна окантовка зі 100% переробленого поліестеру
  • Висота платформи: 1,75” (приблизно 4,5 см)
  • Логотип UGG®, термонакат, тканинна етикетка з логотипом UGG® на устілці
  • RN 88276
  • Цей продукт містить натуральне хутро вівці чи ягняти. Хутро може походити з Австралії, Ірландії, Великої Британії чи США. Воно штучно пофарбоване та оброблене.
Розмірна сітка
Оплата
Доставка
Обмін / повернення

Розмірна сітка

EU | см
36 | 22
37 | 23
38 | 24
39 | 25
40 | 26
41 | 27

Оплата

Оплатити замовлення Ви можете зручним для Вас способом:

  • Оплата при отриманні (передплата 100 грн);
  • plata by mono (оплата карткою, ApplePay, GooglePay).

Доставка

Доставка замовлень, оформлених в інтернет-магазині luxshoes.com.ua, здійснюється по всій Україні "Новою Поштою". Ви можете вибрати один із зручних способів доставки:
  • Відділення Нової Пошти - мiнiмальна вартiсть доставки 60 грн.;
  • Поштомат Нової Пошти - мiнiмальна вартiсть доставки 60 грн.;
  • Курʼєром Нової Пошти - мiнiмальна вартiсть доставки 100 грн.

Відправка товарів:
  • Відправляємо замовлення кожен день, окрім неділі.
  • При оформлені замовлення до 15:00 (суббота до 14:00) посилка відправляється того ж дня. Додатково проінформуємо по термінам доставки у повідомленні.

Обмін / повернення

Ви можете повернути замовлений товар належної якості протягом 14ти днів з моменту його отримання (відповідно до Закону України « Про захист права споживачів », якщо товар не був у вжитку, збережено його товарний вигляд, оригінальне пакування та ярлики).
Гарантія не поширюється на декоративну «навісну» фурнітуру – прикраси.
Декоративні елементи виробу не служать і не несуть жодного навантаження які пред’являються даному виробу для виконання своїх основних експлуатаційних функцій, а також вони не є основною конструктивною особливістю виробу. Отже, для використання декоративних елементів, виробник має право використовувати матеріали міцністю нижче ніж матеріали основної конструкції.
Опис товарів належної якості:
  • Взуття не було в експлуатації;
  • Цілісна фабрична упаковка;
  • Збережені всі ярлики, бірки и наліпки.
Опис товарів неналежної якості:
  • Взуття було у використанні
  • Товар з дефектами або браком
  • Пошкоджена цілісність пакування
Звертамо Вашу увагу на те, що при доставці, коробку із взуттям слід поміщати в додаткову упаковку. Ні в якому разі, на фабричних коробках та пакетах неможна робити написи, мітки та обклеювати їх скотчем. В такому випадку, товари в таких упаковках будуть вважатися зіпсованими з вини покупця.

Якщо Ви вирішили зробити повернення або обмін, Вам слід подати запит на повернення/обмін:
Контакти:
WhatsApp
Telegram
Viber

Ви можете безкоштовно повернути товар через послугу «Легке повернення» в мобільному застосунку або бізнес-кабінеті Нової пошти. Ця послуга вже активна у вашій накладній.

Щоб скористаться "Легким поверненням", вам потрібно:
  • увійти в мобільний застосунок Нової пошти або сайт novaposhta.ua.
  • Відкрийте «Мої посилки» і виберіть ту посилку, яку хочете повернути.
  • У розділі «Керувати посилкою» вибрати «Легке повернення».
  • зазначити причину повернення товару із запропонованого списку.
  • створити нову електрону накладну і відправити товар поштою на відділення:

с. Гатне, Київська область
Відділення Нової Пошти №3
Козачук Андрій
+380633790691

Гроші за товар буде повернено протягом 1-5 робочиї днів з моменту отримання посилки складом нашого інтернет-магазину.
У разі обміну товара, товар відправляємо протягом 1-2 робочих днів після отримання товара на обмін нашим складом.
Послуги з логістики і доставки отплачує клієнт у разі, якщо товар належної якості. Якщо товар неналежної якості, послуги логістики і доставки оплачуємо ми.
Made on
Tilda